Orange: „Dwa razy więcej”, czyli nawet 2 lata „na wychodzące” w PrePaid

Wpis i komentarze przeniesione pod nowy adres:

Orange: „Dwa razy więcej”, czyli nawet 2 lata „na wychodzące” w PrePaid

Zapraszamy!


Może zainteresuje Cię też:


Z wyszukiwarki:

  • start 8002
  • orange 8002
  • 8002 start
  • usługa start w orange
  • start 8002 nie działa
  • dwa razy więcej w orange
  • orange sms start
  • start na 8002
  • orange start 8002
  • www orange pl/dwa razy więcej
  • start 8002 orange
  • orange start na numer 8002
  • 8002 start orange
  • sms start w orange
  • kod orange 8002
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • Gadu-Gadu Live
  • RSS
  • Twitter
  • Ulubione
  • Wykop
  • Live
  • Reddit

17 myśli nt. „Orange: „Dwa razy więcej”, czyli nawet 2 lata „na wychodzące” w PrePaid

  1. Magda

    jest napisane ze ”przedluzenie konta NAWET do 2 lat” wiec od czego zalezy to o ile przedluza?

    1. Patryk Autor wpisu

      Tak jak masz podane w treści:

      1. 5 październik 2011 – 30 listopad 2011

      Aktywacja promocji (każdorazowe wysłanie SMS’a) w okresie od 5 października 2011 do 30 listopada 2011 powoduje wydłużenie ważności środków na koncie głównym, tj. ustawienie okresu „na wychodzące” na 2 lata…

      2. Od 1 grudnia 2011

      Aktywacja promocji (każdorazowe wysłanie SMS’a) od 1 grudnia 2011 powoduje wydłużenie ważności środków na koncie głównym, tj. ustawienie okresu „na wychodzące” na rok…

      Czyli:

      Każdorazowe wysłanie SMS’a o treści:

      START

      na

      8002

      do 30 listopada 2011 przedłuży okres ważności konta „na wychodzące” na 2 lata…

      Natomiast od 1 grudnia 2011 wysłanie SMS’a przedłuży na rok…

      W razie dalszych wątpliwości sugerują zapoznać się z regulaminem promocji:

      http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/8013/8206252.pdf

  2. krzysiek byd szwederko

    hehe a juz chcialem uciekac do playa :P bez kitu ale chyba zostane w orange karte mam juz hmmm pop 10 latek

  3. arek

    a jak to wygląda po doładowaniu??
    nadal będziemy mieli 2 lata na wychodzące???

    1. Patryk Autor wpisu

      Po doładowaniu nic się nie zmienia, dalej obowiązuje dłuższy (korzystniejszy dla abonenta) okres czasu…

      Do tego – w każdej chwili (do odwołania promocji) możesz ponownie wysłać SMS by przedłużyć wychodzące…

      Jak zrobisz to do końca listopada to będą 2 lata od tego momentu, a od pierwszego grudnia rok…

    1. Patryk Autor wpisu

      Tak, również dotyczy to „przychodzących połączeń”, co łatwo sprawdzić dzwoniąc na *500 lub poprzez Orange On-Line…

    1. Patryk Autor wpisu

      Nie wiem jaki i z czym masz problem, bo tego nie napisałeś…

      Promocja działa – przedłużenie ważności konta działa…

      Testowałem na kilku numerach osobiście, a i znajomi też nie zgłaszali problemów…

      1. jackii

        Z czym mam problem? Z niemożnością skorzystania z tej promocji. Konkretnie z dwukrotnie otrzymanym: „Witaj. Promocja jest przeznaczona dla klientow z aktywnym kontem z mozliwoscia wykonywania polaczen. Doladuj konto i wyslij ponownie komende START na numer 8002.” Tak się dziwnie składa, że w tym samym czasie bez problemów można było gdzieś zadzwonić, co widać z fragmentu billingu:
        2011.10.30 18.17 1 szt. 8002 0,00 Orange Konto Główne
        2011.10.30 18.14 1:57 min 508 *** *** 0,57 Orange Konto Główne
        2011.10.30 16.51 1 szt. 8002 0,00

        1. Patryk Autor wpisu

          A nie korzystasz przypadkiem z oferty Zetafon?

          11. Usługa nie dotyczy Abonentów oferty Zetafon i Abonentów ofert na kartę korzystających z promocji Zetafon.
          12. Abonenci ofert na kartę korzystający z Promocji, którzy aktywują ofertę Zetafon wyrażają zgodę na rezygnację z 
          uprawnień wynikających z Promocji i zmianę okresu ważności konta na połączenia wychodzące w ciągu 31 dni
          od aktywacji oferty Zetafon na 31 dni.
          13. Usługa nie dotyczy Abonentów oferty Ekstra Numer.

          Jeśli wszystko jest OK, a mimo to dalej występują problemy, sugeruję skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta sieci Orange, np. poprzez adres e-mail: bok@orange.pl

  4. jackii

    „Oczywistą oczywistością” jest, że wspomniana karta spełnia wymogi nakreślone regulaminem. Nie korzystam i _nigdy_nie_będę_korzystał_ z oferty Zetafon. Moje doświadczenia z PTK Centertel są zbyt negatywne. Co do reklamacji: niestety nie mam czasu, by spędzić cały dzień w katowickim salonie tego operatora. Innych sposobów na _skuteczne_ złożenie reklamacji nie znam. Ten adres e-mail (a później list polecony) przećwiczyłem w sierpniu 2006 czy też 2007, kiedy próbowałem wyjaśnić, dlaczego zniknęło mi z konta ponad 200zł. W obu przypadkach efekt był ten sam – do dzisiaj nikt nie raczył udzielić jakiejkolwiek odpowiedzi…
    To już lepiej zadzwonić, wtedy przynajmniej usłyszy się, że niby ktoś reklamację przyjmuje :/

    1. Patryk Autor wpisu

      Twoja reklamacja, Twój wybór…

      Ja właśnie z reklamacjami składanymi za pośrednictwem poczty e-mail mam najlepsze doświadczenie…

      Właściwie reklamacji inną drogą (no, poza jeszcze jedną… ;-)) nie składam…

      A „ostatnio” kontakt z BOK za pośrednictwem poczty elektronicznej znacznie się poprawił… Czasem potrafią odpowiedzieć (i zadziałać, jeśli nie jest to jakaś trudniejsza usterka techniczna) w 1-2 godziny…

      Ps. Co do „oczywistości” to każdy kto miał choć trochę więcej do czynienia z użytkownikami/klientami (niezależnie od formy tego kontaktu) wie, że… ;-)

  5. eps

    hej kolego „jackii” zdaje się, że masz tel na abonament a to jest promocja dla numerów na kartę. Bo niby skąd masz biling?
    Poza tym jak widać z tego bilingu zdaje się, że masz tam 58 gr. a tak się składa, że w Orange na kartę do wykonywania połączeń trzeba mieć minimum 1 zł. I taką też dostałeś informacje od Orange :”doładuj swoje konto itd.” czyż nie? A warunkiem skorzystania z tej promocji jest posiadanie aktywnego konta. Konto z mniej niż 1 zł nie jest aktywne bo nie można z niego zadzwonić. Wiec wydaje się, że jesteś niesłusznie zdziwiony ;)
    Pozdro

    1. Patryk Autor wpisu

      To nie takie proste:

      1. Biling można uzyskać choćby z Orange On-Line…

      2. 57 groszy za 1:57 to by wychodziło jakoś 29 groszy za minutę, więc również jak najbardziej stawka „karciana”

      3. Z wymaganym 1zł na koncie by móc wykonywać połączenia (i np. wysyłać SMS’y) to mnie zaskoczyłeś…
      Zwłaszcza, że nie raz zdarzyło mi się „wykorzystać kartę do ostatniego grosza”…

      Dodatkowo, nie kojarzę, by taki (lub podobny) zapis był w ogólnych warunkach oferty (np. NOG), regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych, czy regulaminie dla abonentów na kartę…

Możliwość komentowania jest wyłączona.